Reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.miskagranulek.cz
Společnost: Lenka Řehořová
Se sídlem: Koperníkova 501 Příbram
IČ/DIČ: IČO: 18614825
E-mailová adresa: miskagranulek@email.cz
Telefonní číslo: 724 295 739
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: …............................
Moje adresa: …................................
Můj telefon a e-mail:........................................
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne …................. jsem ve Vašem obchodě …........................ vytvořil objednávku Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ….........................Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: …......................................................Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na výměnu/náhradu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
- Datum objednání …......................./datum obdržení ….......................................
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …................................................ (*)
a budou navráceny zpět způsobem …........................................ - Jméno a příjmení spotřebitele:...................................................
- Adresa spotřebitele:..................................................................
- E-mail:.............................................................................
- Telefon:...............................................
V ….................... Dne …............................
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.